top of page

Adatvédelmi szabályzat:

 

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

Nagy hangsúlyt fektetünk a személyes adataid védelmére és felhasználására az adatvédelmi törvényben foglaltaknak megfelelően a 2016.04.27-i adatvédelmi rendelet alapján r. („GDPR”). Célunk, hogy megfelelő információt és kontrollt nyújtsunk számodra az adataid kezeléséről és az ehhez kapcsolódó jogi szabályozásról, hogy ez által felvilágosítást nyújtsunk arról, milyen lépéseket tudsz tenni személyes adataid kezelésével kapcsolatban.
Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan kezeljük személyes adataidat, milyen biztonsági követelményeknek felel meg adatkezelésünk és kinek adunk felhatalmazást azok használatára. Amennyiben további információra lenne szükséget írd meg a info@reflektorklinika.hu email címre.

 

Milyen módon jutunk hozzá az adataidhoz?

Személyes adataidathoz abban az esetben jutunk hozzá, ha vásároltál online boltunkban és a rendeléshez szükséges adatokat megadtad www.reflektorklinika.hu ( Bolt ) vagy bármilyen más úton ezt oldalunkon megadtad. Internetes oldalunk működési szabályzatát az alábbi linken tudod megnézni: ITT  https://www.reflektorklinika.hu/adatvedelmiszabalyzat

 

Ki kezeli személyes adataidat?

Adataid kezelését Reflektorklinika - Projektautó Kft. (székhelycím: 3508. Miskolc, Gátör u. 50. Későbbiekben Reflektorklinika vagy „Adminisztrátor”-ként hivatkozunk rá.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az adatvédelmi kapcsolattartóval?

Tel.: +36705827589

info@reflektorklinika.hu
vagy 3508. Miskolc, Gátör u. 50.

Hogyan kezeljük személyes adataidat?

Amennyiben üzletünk szolgáltatásaid igénybeveszed, adataidat az alábbi módon kezeljük:

a) Amennyiben vásároltál üzletünkben, vételi szerződést kötöttél velünk a szerződési feltételek szerint, úgy a szerződésben foglalt személyes adataid szükségesek a szerződés megkötéséhez. Ebben az esetben a lehető legtöbb adatra van szükségünk, hogy a rendelés akadálymentesen eljusson hozzád. Személyes adataid megadása nem kötelező, de elengedhetetlen a vételi szerződésben foglalt feltételek és a kiszállítás teljesüléséhez.

b) Az ügyfélfiókod kezelésének alapja az üzletszabályzatnak megfelelő szerződés, melyet az adminisztrátorral kötsz, amikor létrehozod a fiókot. Az ügyfélfiók létrehozása lehetővé teszi számodra, hogy hozzáférj személyes adataidhoz, betekintést nyerj vásárlásaid részleteibe, továbbá némely adatok kezelősi módját is megválaszthatod. Személyes adataid megadása nem kötelező, de elengedhetetlen a szerződés megkötéséhez.

c) A megvásárolt áru hibáival kapcsolatos reklamáció ügyintézése az adminisztrátor feladata, melynek a törvényi formában megfogalmazott módon köteles eleget tenni. 

d) Amennyiben engedélyezed és igényt tartasz rá, az általad megadott email címre termékeinkről és aktuális akcióinkról kereskedelmi tartalmú hírleveket küldünk számodra. A hírlevélről bármikor leiratkozhatsz, nem kötelező a szolgáltatás igénybevétele és a leiratkzás semmilyen esetben sem befolyásolja a már a hírlevél leiratkozás előtt megadott adataid védelmét. Hírlevélről a levélben megadott linken vagy az oldalunkon tudsz leiratkozni.

e) Profilvizsgálat útján egyéni üzleti ajánlatokat irányítunk feléd, melyek az oldalunkra irányítanak. Az egyéni ajánlatokat keresési és vásárlási szokásaid elemzése alapján küldjük, ebben az esetben adataid felhasználásához az adminisztrátornak törvény adta joga van marketing tevékenységet folytatnia az üzlet saját árukínálatának és beszállítóinak kínálatának reklámozására.

f) Marketing céllal, időröl időre küldhetünk információt a reflektorklinika.hu oldalon található termékekről és üzleti partnereink ajánlataiből. Ennek alapja a jogszabályban foglalt, partnereink és saját üzleti érdekeinknek megfelelő marketing tevékenység. Amennyiben nem tartasz igényt marketing anyagainkra, bármely pillanatban visszavonhatod felhatalmazásodat, ezt megteheted úgy, hogy felveszed vetünk a kapcsolatot, vagy az ITT https://www.reflektorklinika.hu/adatvedelmiszabalyzat megadott linken keresztül

g) Az adminisztrátor belső, statisztikai célból - melyre törvényben meghatározott joga van - adatokat gyűjthet, melyek üzleti tevékenységének kiterjesztését, az üzlet vevőinek igényei szerinti kialakításában segítheti.

h) Szolgáltatásunk ellátásának megerősítése és annak védelmében külső hatásokkal szemben, például jogtalan tevékenységet folytató egyének, csalások felderítése és megelőzése érdekében személyes adataid használata az adminisztrátor saját üzleti érdekeinek és a jogszabályok betartása mellett kezeli, hogy megkaphassa a szolgáltatás ellenértékét az ügyfeleitől.

Átlátható adatkezelést biztosítunk személyes adataid kezelésében. Amennyiben kérdéseid merülnek fel a feltételekkel vagy a folyamatokkal kapcsolatban, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Személyes adataidat törvényesen, ügyelve azok érvényességére és aktualitására, kezeljük. Ennek érdekében időnként emailt küldünk az általad megadott címre azzal a kéréssel, hogy frissítsd adataidat rendszerünkben.
Személyes adataid nem használjuk fel automatikusan, beleegyezésed nélküli döntésekhez.

 

Kötelezö megadni a személyes adatokat?

Azt, hogy milyen személyes adatot kívánsz megadni magadról, az csak rajtad múlik, viszont vedd figyelembe, hogy bizonyos adatok elengedhetetlenek a szerződéskötéshez, vannak olyan adatok, amik nélkül nem tudjuk teljesíteni megrendeléseidet.
Amennyiben a rendeléshez szükéges adatokat nem biztosítod, úgy a rendelésed meghiúsul.
Nem kell emailben vagy telefonon történő üzleti információk szolgáltatásához felhatalmazást adnod, rendelésed ettől függetlenül is realizálódik. Amennyiben felhatalmazol minket marketing anyagok küldésére, felhatalmazásodat bármikor visszavonhatod.

 

Kinek biztosítunk hozzáférést személyes adataidhoz?

Olyan alanyoknak biztosítjuk személyes adataid használatát, akik együtt dolgoznak velünk azon, hogy rendelésed sikeresen célba érjen:


a) Az általad kiválasztott kiszállítási mód függvényében a megadott adataid a futárszolgálat felé, a kiszállítás érdekében továbbítjuk.

b) Az általad megválasztott fizetési mód függvényében, az alábbi alanyoknak biztosítjuk rendelkezésére személyes adataidat
• Utánvét esetén a szállítmányozó cégnek, melyet a pénz átvételével megbíztunk
• Unicredit Bank – amennyiben az utalásos fizetési módot választottad
• más beszedéssel foglalkozó pénzügyi tevékenységet folytató entitással, mely jogosult az általunk értékesített áru ellenértékének beszedésére 

c) Továbbá adataidat azok részére is biztosítjuk, akiket megbíztunk ügyfeleink adatainak kezelésével, ami elengedhetetlen internetes értékesítéssel foglalkozók számára: 

  • Cégnév: Wix Online Platforms Limited

  • Cím: 1 Grant’s Row, Dublin 2 D02HX9, Ireland

  • Email:   privacy@wix.com

  • Cégnév: MiniCRM Zrt.

  • Cím: 1075 Budapest, Madách Imre út 13-14.

  • Vezérigazgató: Leskó Norbert

  • Email: help@minicrm.hu

  • Telefon: +36 (1) 999 - 0402


d) Más, a fent felsorolt kategóriába tartozó alanyok számára is biztosíthatjuk adataidat, amennyiben erre jogosultságot biztosítunk.

 

Meddig tároljuk személyes adataidat?

Az alábbi időszakban kezeljük az általad megadott személyes adataidat

a) Adataidat a szerződés teljesítéséig, a reklamációs idő lejártáig, a szerződéshez kötődő jogi felelősség és vitathatóság lejártáig, de nem hosszabb ideig mint 10 évig az adatok megadásától számítva.

b) Amennyiben megszünteted ügyfélfiókodat, úgy adataidat kötelességeink ellátásáig és a szerződések vitathatóságának elévüléséig, de nem tovább mint 10 évig tároljuk attól a naptól számítva, hogy biztosítottad számunkra személyes adataidat.

 

Hogyan védjük adataidat?

Rengeteg informatikai és szervezeti védelmet nyújtunk, hogy minimalizáljuk az adatok kiszivárgását, sérülését és összekeveredését. Firewall, anti vírus, spam szürők, több szintű biztonsági mentések és belső adatokhoz való hozzáférési rendszer nyújt védelmet. Üzletünk nagyon magas szintü védelmet biztosít web applikációknak, firewallnak köszönhetően ( WAF ) továbbá DdoS-al szembeni védelemmel. Magas szintű HTTPS/SSL kapcsolattal bírunk, gondosan kiválasztott hosting partnerünk ISO 9001 és AQAP-2110 minőségben, ezen felül AQAP-2110 információvédelmi bizonylattal is rendelkezik. Vedd figyelembe, hogy az internet mindig tartogat rizikófaktorokat, melyekkel szemben mi folyamatos fejlesztések, szervezeti egységek, rendszeres átvilágítások, ellenőrzések, frissítések, kritikus pontok fokozott figyelme árán felvesszük a küzdelmet és minimalizáljuk külső veszélyt.

 

Milyen jogokkal élhetsz az általunk felhasznált személyes adataiddal kapcsolatban?

A GDPR-nak megfelelően megillet egy sor jog, ami a Te személyes adataid megadására vonatkozik:

a) Információhoz való jog, milyen módon vannak személyes adataid kezelve - amennyiben kérdéseid merülnének fel, úgy ezeket az oldalunkon található elérhetőségen keresztül, vagy az info@reflektorklinika.hu címre küldött e-mailben tudod feltenni. Készséggel válaszolunk. 

b) Adatok hozzáférésének és frissítésének joga – mindig hozzáférhetsz személyes adataidhoz ügyfélfiókodon keresztül. Változtathatod és aktualizálhatod adataidat. Amennyiben nem rendelkezel ügyfélfiókkal, úgy általunk tárolt adataidat lekérheted az oldalon lévő kapcsolaton. Átadjuk az adataidra vonatkozó információkat és kérésed szerint aktualizáljuk is. 

c) A GDPR-nak megfelelően az alábbi jogok illetnek még meg:
• Adatok törlése – amennyiben szeretnéd törölni adataidat ezt megteheted ügyfélfiókodon keresztül vagy felveheted velünk a kapcsolatot, hogy ezt tegyük meg. Felhívjuk figyelmedet, hogy abban az esetben, ha jogi procedúra vagy ügy kapcsán a saját védelmünkben szükségünk lehet adataidra, úgy azok törlését visszautasíthatjuk. 
• Utasítás adataid használatának korlátozására
• Adatok használatának vétózása, adataid kezelése abban az esetben, ha ez az adminisztrátor megalapozott üzleti érdekéből vagy közérdekből történik.
• Meghatalmazás visszavonása, amennyiben az adatok a felhatalmazásod szerint vannak kezelve
• Adatok áthelyezése, amennyiben az a szerződésben foglaltak szerint vagy a beleegyezéseddel történik.

Jogaidat érvényesítheted, ha felveszed a kapcsolatot az info@reflektorklinika.hu email címen, vagy az oldalon található linken keresztül ITT https://www.reflektorklinika.hu/adatvedelmiszabalyzat

 

Mennyi idön belül kapsz tölünk választ?

Személyes adataidra vonatkozó kéréseidre igyekszünk mihamarabb választ adni, de legfeljebb a kéréstől számítva 30 napon belül megválaszoljuk kérdéseidet vagy értesítünk a válaszadás idejének hosszabbodásáról, melynek okára felvilágosítást nyújtunk számodra. Amennyiben kételyünk támad arról, hogy nem Te tetted fel a kérdéseket úgy kérdéseket tehetünk fel számodra, hogy megbizonyosodjunk kilétedről.

 

Információ a panaszos ügyekkel foglalkozó hatóságról

Amennyiben úgy érzed, hogy adataidat jogszerütlenül kezeljük, úgy panaszoddal az adatvédelmi hatósághoz fordulhatsz.

Amennyiben kérdésed merülne fel az adatkezelésünkkel kapcsolatban, vagy a GDPR adta lehetőségekkel szeretnél élni, vedd fel velünk a kapcsolatot az oldalunkon található https://www.reflektorklinika.hu/adatvedelmiszabalyzat linken vagyaz info@reflektorklinika.hu email címen.

 

Információ "sütik" felhsználásáról

 

I. Definíciók

1. Adminisztrátor- Reflektorklinika - Projektautó Kft. (székhelycím: 3508. Miskolc, Gátör u. 50.) 

2. Cookies/Sütik- felhasználó eszközén tárolt informatikai adatok, leginkább kisméretű szöveges formátumok, melyek segítségével a felhasználó igénybe tudja venni az internetes oldalak szolgáltatásait.
3. Adminisztrátor sütik- az adminisztrátor által elhelyezett sütik, melyek összefüggenek az adminisztrátor elektronikus szolgáltatásainak jelzésével a szolgáltatás által.
4. Külső sütik-az adminisztrátor partnerei által elhelyezett sütik az adminisztrátor szolgáltatásának internetes oldalán keresztül.
5. Szolgáltatás-az adminisztrátor internetes oldala vagy applikációja, melyen keresztül az adminisztrátor internetes szolgáltatását végzi a www.reflektorklinika.hu domain alatt.
6. Eszköz- elektronikus berendezés, mely a felhasználónak lehetőséget biztosít a szolgáltatáshoz.
7. Felhasználó-alany, mely a szabályzatnak és a jogi előírásoknak megfelelően jogosult elektronikus szolgáltatásokra, vagy akivel szerződés köthető elektronikus szolgáltatás igénybevételére.

 

II. Az adminisztrátorra vonatkozó felhasználói adatok kezelésére vonatkozó rendelkezések

1. Az adminisztrátor nem adhatja el, adhatja tovább a felhasználó személyes adatait harmadik személynek vagy címzett felhasználóknak. Egyedi esetben, bírósági határozatra, ügyészségnek, rendőrségnek vagy más jogi szervnek adhat ki felhasználói adatot az adminisztrátor.
2. Egyedül a felhasználó engedélyével használható fel az általa megadott adat marketing célokra.
3. A felhasználó névtelen marad addig a pontig, míg első vásárlását véghez nem viszi a szolgáltatáson, fel nem iratkozik a hírlevélre vagy ki nem tölti a szolgáltatáson szereplő adatlapot. A fenti esetekben szükséges a telefonos adatok megadása (elektronikusan vagy bármely más módon)
4. A felhasználó online vásárlása a reflektorklinika boltjában és egyidejű regisztrációja a boltban a vonatkozó jogszabályokban meghatározott adatgyűjtésre és adattárolásra ad felhatalmazást. Természetesen ezek az információk kizárólag a megrendelések teljesítésére használhatók fel, ehhez tartozik a vásárlás bizonylata ( számla ) és a kézbesítés. Ehhez kapcsolódóan a Reflektorklinikának joga van kiadni a begyűjtött adatokat kereskedelmi partnereinek, kizárólag a megrendelés teljesítése érdekében.

 

III. Sütik felhasználási módja

1. Az adminisztrátor által használt sütik biztonságosak a felhasználó eszközére nézve. Különösen ennek az útnak köszönhetően lehetetlen vírusok vagy más nem kívánt programok vagy káros programok telepítése a felhasználó eszközére. Ezek a fájlok segítik felismerni a felhasználó által használt programot és egyénileg hozzáigazítani a szolgáltatást minden felhasználóhoz. A sütik tartalmazzák a származási helyük domain nevét, érvényességi ideijüket az eszközön és értéküket egyaránt.
2. Az adminisztrátor kétféle süti fájlt használ
a. Alkalmi süti: a felhasználó eszközén vannak tárolva addig a pontig, míg az oldal meg van nyitva az adott böngészőn. A felvitt adatok törlődnek a felhasználó eszközéről. Az alkalmi sütik mechanizmusukból kifolyólag nem gyűjthetnek személyes vagy bizalmas adatokat a felhasználó eszközéről. 
b. Maradandó sütik: tárolásra kerülnek a felhasználó eszközén mindaddig, míg törlésre nem kerülnek. Az alkalmazás befejezése vagy az eszköz kikapcsolásával nem kerülnek törlésre a felhasználó eszközéről. Az maradandó sütik mechanizmusukból kifolyólag nem gyűjthetnek személyes vagy bizalmas adatokat a felhasználó eszközéről. 
3. A felhasználónak lehetősége van a sütik korlátozására vagy a hozzáférések korlátozására az eszközön. Ennek a lehetőségnek a kihasználása mellet a szolgáltatás továbbra is igénybevehető, kivéve azon funkcióit, melyek használatához sütikre van szükség.

 

IV. Célok, melyekhez sütik kerülnek felhasználásra

1. Az adminisztrátor az alábbi célokhoz használja a sütiket 
a. A szolgáltatás konfigurációja 
i) a szolgáltatás hozzáigazítása a felhasználó igényeihez, továbbá az oldal optimalizációja a szolgáltatás internetes felhasználásához 
ii) A felhasználó eszközének felismerése és detektálása, továbbá az internetes oldal megfelelő közvetítése a felhasználó igényeihez igazodva. 
b. A felhasználó felismerése a szolgáltatásban és tevékenységének biztosítása szolgáltatásban. 
i) A felhasználó tevékenységének biztosítása a szolgáltatásban ( miután bejelentkezett ), ennek köszönhetően nem kell újra bejelentkeznie minden egyes csatlakozó oldal megnyitása során. 
ii) A szolgáltatás megfelelően beállított funkciói elősegítik, kiváltképp a keresőprogram autorizációjának eredetiségét, melyen a szolgáltatás használatban van. 
iii) Az adminisztrátor szolgáltatásának kiterjesztése és optimalizációja. 
c. Az internetes oldalak teljes funkcionalitásához szükséges procedúrák realizációja. 
i) A szolgáltatás internetes oldalainak hozzáigazítása a felhasználó preferenciái és a szolgáltatás internetes oldalainak optimalizációja. Legfőképpen ezen fájlok segítségével lehet felismerni a felhasználó eszközének alapvető paramétereit és megfelelően, az igények szerint megnyitni az internetes oldalt. 
ii) A partnerprogram megfelelő használata lehetővé teszi, kiváltképp a felhasználó által a szolgáltatás internetes oldalára feltöltött anyag eredetének hitelesítését. 
iii) Lehetővé teszi a szolgáltatás „parkoló” és „kosár” funkcióját
d. Elemzés, vizsgálat és továbbá audit 
i) Anonim statisztikák készítése, melyek elősegítik a felhasználói szokások megértését a szolgáltatás internetes használatára vonatkozóan, melynek segítségével fejleszthető az oldal struktúrája és az összetétele 
e. Biztosítja a szolgáltatás biztonságát és megbízhatóságát 

2. Az adminisztrátor az alábbi esetekben használja ki a külsös sütik segítséget 
a. Multimédiás tartalmak használata a szolgáltatás oldalán, mely tartalmakat külső szolgáltató biztosit, például youtube, wix, google
b. Általános, anonim statisztikai adatok gyűjtése, analitikai eszközök segítségével, például Google Analytics. 
c. A felhasználó preferenciáihoz állított reklámszolgáltatókon keresztüli reklámtevékenységre, például Google AdSense. 
d. Bejelentkezés közösségi portálon keresztül, például Facebook.com 
e. Interaktív funkciók kihasználása a szolgáltatás népszerűsitésére közösségi portálok segítségével, például Facebook.com, Pinterest.com 
g. Kommunikációt elősegítő funkciók kihasználása, melyek külsös szolgáltató, mint a Live Chet, által vannak biztosítva.

 

V. Adatmentés és tárolás feltételeinek meghatározása sütik által

1. A felhasználó bármely pillanatban, önállóan átállíthatja a sütikre vonatkozó beállításokat, meghatározva a tárolásukra és letöltésükre vonatkozó feltételeket a felhasználó eszközén. Az előbbi beállításokat a felhasználó a böngészőprogramján keresztül tudja elvégezni. Ezen beállítások főleg olyan módon változtathatók, hogy gátolják az automatikus használatát a sütiknek a böngészőben vagy értesítést küldjenek minden egyes süti megjelenésekor. A süti fájlok kezelésére vonatkozó feltételek bővebben a böngészőprogramok leírásában találhatóak. 
2. A felhasználó bármely pillanatban eltávolíthatja a süti fájlokat az általa használt böngészőprogram segítségével. 
3. A sütik korlátozása hatással lehet a szolgáltatás internetes oldalának némely funkciójára.

 

VI. Hírlevelek

 

1. A hírlevelek engedélyezése a fiók regisztrációjakor vagy későbbiekben elektronikus úton feljogosítja az adminisztrátort a felhasználó időközi informálására a szolgáltatással kapcsolatos újdonságok, akciók, események, kiárusítások, játékok, kollekciók, vagy bármely más, a bolttal kapcsolatos információ elektronikus továbbítására. 
2. A hírleveleket bármely pillanatban ki lehet kapcsolni a „leiratkozás” gombra kattintva, mely minden elektronikus levélben megtalálható. A leiratkozás nem egyenértékű a fiók megszüntetésével. 
3. Az adminisztrátor fenntarja a jogát: 
- a szolgáltatásban szereplő árucikkekre vonatkozó információk és reklámjainak kiküldésére hírlevélben 
- hírlevél technikai okokból történő időszakos kikapcsolására 
- hírlevél küldésének indoklás nélküli beszüntetésére a felhasználó előzetes értesítésével 
- fiók megszüntetésére, melynek felhasználója megsértette a felhasználói feltételeket

bottom of page